Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover så gott nu i era sängar?
Jag vaknade 06.00 som jag gjort varje dag denna vecka, men oj vad skönt jag
har sovit inatt! Var grymt trött när jag la mig vid 23-tiden, somnade på en gång.

Idag blir det en lugn arbetsdag, jag ska väl agera målare i några timmar igen.
Sista dagen personalen jobbar innan de får semester, så det blir nog lugnt
och kanske en lite kortare dag än till 16.00.. Jag jobbar nästa vecka också,
då börjar jag 06.30 - det känns inte så kul! ;/ Måste typ vakna mitt i natten..;b

               

Kan ni gissa vad jag gör nu? Jag sitter i köket och äter frukost, cappucino
och smörgåsrån med färskost. Yummie! :) Det är riktigt mumsigt!
Ska strax svara på kommentarer och sedan fixa till mig inför sista arbets-
dagen denna vecka.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Nina

vad ska du hitta på idag då?? :)



kram

2009-06-26 @ 09:34:01
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: haha okej, men det kan vara kul det med :D jodå, min dag har också varit bra :)



oj, jag tyckte jag klev upp tidigt när jag gick upp åtta jag x) haha

2009-06-26 @ 10:26:53
URL: http://sofijeas.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv:

Jaha okej :P det var bra det :)

2009-06-26 @ 12:00:28
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0