Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover eller är ni vakna?
Någr av er är säkert vakna, klockan är ju snart 09.00.. Jag vaknade redan
08.00 och klev upp, för jag har djävulskt ont i magen.  ;/

Igårkväll blev det en lugn kväll här hemma eftersom jag fortfarande är sjuk.
Vi tittade på tv, bland annat på CSI Miami - det är ju så bra! :) Jag somnade
även under kvällen på soffan, men det skrev jag redan i förra inlägget.
Somnade tidigt för natten, redan vid 22-tiden.

          

Idag är det midsommar men det känns inte alls som någon högtid, usch.
Jag är förkyld och har världens sårigaste näsa, lock för ena örat, och enormt
ont i magen.. Visst låter det som ett roligt tillstånd att fira midsommar? Nej usch!
Dessutom är vädret dåligt, det är alldeles molnigt och ynka 10 plusgrader..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: LINDA [konfrontationen.wordpress.com]

svarar: ja, det tycker jag med. har alltid tyckt det :P

2009-06-19 @ 09:21:59
URL: http://konfrontationen.wordpress.com/
Postat av: Linda

Gomorron!

Vill önska dig en trevlig midsommarafton :)

2009-06-19 @ 09:43:40
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0