Balen

Godkväll på er allesammans! :) Inte har ni väl gått och lagt er redan?
Själv får vi se när jag somnar.. Har nämligen druckit kaffe för en stund sedan,
så nu är jag jättepigg. Ååh, jag som ska upp tidigt imorgon..

Mamma kom till lägenheten vid 16-tiden, blev att plocka upp lite saker som
hon hade med sig. Bytte om och sånt där, sedan gav vi oss av till Trocadero.
Väl där var det mycket folk, inte så svårt att gissa eftersom det skulle vara
balen en stund senare. Jag åt en tonfisksallad som vanligt, yummie! :)
18.00 började balen och då kom det en massa fina par, jätte tjusiga
klänningar liksom alltid! Lisa hade till och med en liknande klänning som
jag vill ha nästa år.  ;> Alexandra och Matthias blev fotograferade av mig,
måste ju visa älsklingen hur de såg ut eftersom han inte kunde vara med.
När balen var klar gick vi till lägenheten och packade ihop det sista,
sedan åkte vi hem till Seskis.

Nu är jag hemma hos mamma på Seskis, blir här för det mesta i sommar.
Kommer vara i Kalix några dagar då då, men mest här tror jag. Ska svara
på kommentarer nu och sedan visa ett inlägg med bilder från balen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Fanny

de ä bra de=) ser än så länge ut som att de ä bra att investera pengar i böcker o filmer...början av juni har vart lite instabil i vädret

2009-06-11 @ 21:45:27
URL: http://banny87.blogg.se/
Postat av: Mennah

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 150 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-06-11 @ 22:35:22
URL: http://mennahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0