World trade center/Saw 5

Godkväll på er allesammans! :) Har ni gått och lagt er eller sitter ni
fastklistrade framför datorn/tv:n?

Jag har glott på Körslaget, j*kla vad bra Team Erik var! Kanske var det
för att låten är så bra? ;) Ännu bättre att Danny och Matthias var med.
Superbra att Erik och Wells gick vidare, de ska vinna hela skiten! :)

       

Nu sitter jag och halvglor på filmen World Trade Center som
visas på 4:an. Men jag är grymt sugen på att se Saw 5, har inte ännu
sett den.. Ropade nyss åt älsklingen (som sitter i rummet brevid)
att jag skulle se den. Men jag vill samtidigt se World Trade Center..
Ååh vad jobbigt att välja! Nej, nu ska jag se Saw 5 - verkar bättre.

Ha det bra så hörs vi kanske efter filmen, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Elin

Den är fin (: Måste ta tag och börja göra om min också ;D haha

2009-01-10 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0