Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Hade ni en trevlig nyårsafton
igår? Min nyår kommer då vara ett minne för livet!

Det började med strömavbrott under tiden vi hade gratängen
i ugnen, vid 16.10..Blev att tända en massa ljus här i lägenheten,
och hämtade även över mommo hit.  Mamma och Henke åkte
till moster för att grilla fläskfilén på ett gasolkök.. ;b
Vid 18-tiden åt vi middag, fortfarande strömlösa. Men vi fick
mat i oss i alla fall, tack vare gasolköket! Potatisgratäng och fläskfilé,
yummie.  :)  Blev sedan att sitta och prata eftersom vi inte hade
någon ström.. Till slut kom strömmen tillbaka, och då hade vi varit
strömlösa över tre timmar! Så resten av kvällen satt jag, älsklingen
och Anders och tittade på James Bond-maraton. De visade James
Bond
-filmer från 17.20 till 02.30. ;) Så vi hann se några stycken i
alla fall, och alla var faktiskt jättebra! :)

       
                 (Bond & Bond-bruden. Hon brukar vara här på Seskis!)

Vid 00-tiden gick vi ut på vägen för att skjuta våra raketer.
Det var svinkallt ute, men oj så fint med alla raketer som lyste
här på Seskis! :) Efter allt smällande och kramandes gick vi
in igen, och åt ostbricka.  Gästerna gick hem efter ett tag,
jag och älsklingen somnade efter 02-tiden i alla fall..

Så min nyårsafton var då riktigt bra! Jag var då nöjd i alla fall,
och hoppas ni också hade en trevlig nyårsafton! :)
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vi hade ström i vissa rum i vårat hus men såklart dom rummen det inte var stöm i var ju dom man behövde mest :P som köket toaletten mitt rum där modemet till internet är osv :P

2009-01-01 @ 15:50:40
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0