Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu?
Sjäv var jag übertrött när jag vaknade, så snoozade några gånger.

Nu har vi i alla fall klivit upp, druckit te och läst tidningen.
Fixat i ordning oss och allting, så nu är det bara att vänta tills klockan
blir 07.30 ungefär.. ;b

    

Börjar med en tre timmars-lektion, första gången någonsin!
Hur i h-vete ska vi orka ha en lektion i tre timmar? Usch och blä..
Fast visserligen har vi bara tre lektioner idag då, eller jag har två
eftersom jag inte läser Historia A.  ;) Min andra lektion blir
Naturkunskap, det måste vara det sämsta ämnet någonsin.
Vem kan tycka att det är kul och prata om energi och sån skit? ;o

Nu ska jag uppdatera bilddagboken och sånt.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0