Stress

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni för er denna kväll?
Själv ska jag duscha om ett tag och sedan ta det lugnt,
invänta Andra Avenyn.

Den senaste timmen har jag legat i sängen och glott på
dokumentären som vi var tvungen att titta på genom Stresshanteringskursen.
Den hette typ Dokument Inifrån: Livspusslet. Kanonbra dokumentär
om stress på arbeten och på fritiden. Man fick följa med olika
yrkesmänniskor så som Behandlingsassistent, Jurist och Fackligt
ombud. Riktigt intressant att se deras arbete och hur de stressar konstant..

          

Om jag går till mig själv så är jag precis likadan fast för mig gäller det
skolan istället för arbetet.. Jag ger järnet på lektionerna, försöker att
inte prata bort lektionerna och sånt. Ibland gör jag precis som dem,
tar med arbete hem och arbetar.. Svårt att koppla av och verkligen
känna mig ledig. Igår tillexempel, då hade jag inget skolarbete att göra,
och vet ni hur rastlös jag kände mig? Jag önskade nästan att jag
hade haft någon skoluppgift och göra! Så jag kände igen väldigt
mycket i denna dokumentär, väldigt nyttig information dessutom.

Vill ni se dokumentären? Gör det här.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: karro

Jadu, jag vet inte vilka äventyr min syster var på i haparanda, men jag skulle nog kunna misstänka att det gällde en tripp till ikea :) Eller så var det mamma och pappa som köpte chokladen åt syrran, för att hon skulle kunna ge den till mig sen, jag vet inte ;p De var nämligen iväg med grannarna på en tur till ikea/alko/hotell-sak :p

2009-01-13 @ 18:37:39
URL: http://krackutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0