Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover ännu, eller har
ni klivit upp? Jag själv är uppe med tuppen!

Jag har varit vaken snart en timme, och det är så härligt! Ibland är det
faktiskt skönt att kliva upp tidigt, de gånger man inte är supertrött vill säga..
Som idag, jag var helt pigg när jag klev upp klockan 09.00, så det var
inte ett dugg jobbigt att kliva upp den tiden! :)

               
                                                                (En nyvaken jag..)

Under denna timme som jag har varit vaken har jag faktiskt hunnit med
litegrann.. Jag har myst med Kosmos, gjort frukost (cappucino och riskaka),
sedan har jag tittat på olika hus på Hemnet. Jag tycker det är så roligt
och intressant, att drömma sig bort ett tag och hitta ett riktigt snyggt hus
som man skulle kunna tänka sig och bo i! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0