Sista kvällen på lovet

Godkväll på er allesammans! :) Hur brukar det vara för er sista
kvällen på lovet när ni ska sova? Har ni svårt och somna då?
Det har jag.. Så jag vet vad denna kväll bjuder på.. ;/

Jag och älsklingen har varit till OKQ8 för ett tag sedan,
han köpte nå skoterskidor av en Boden-kille. Var även förbi ICA
och hämtade ut ett par nya högtalare till bilen, nu basar det ännu mer.  ;)

     

Älsklingen är just nu i bastun, så jag passar på att blogga lite.
Jag duschade ju för typ två timmar sedan, så jag orkade inte
gå i bastun. Istället nöter jag gamla låtar, haha. :)

När han kommer från bastun ska vi se film, det gick visst
någon på tv ikväll tror jag. Men under tiden ska jag söka
massa listor!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0