Schema

Godmorgon på er allesammans! :) Nu ska jag alldeles strax
åka till skolan, men ska visa dagens schema först..

    

Som ni ser så är dagens lektioner kärnämnen, men det är ändå
en bra dag. Det kommer nog inte bli så värst jobbig dag!
Börjar 08.00 med Matte B, hoppas jag kan räkna några tal i alla fall.
Sedan blir det Engelska B, och då ska vi fortsätta skriva på vårt
nationella prov. Hoppas jag verkligen hinner färdigt! Efter lunch
har vi Idrott A och då skulle vi ha cirkelträning eller något, det beror
på hur många som kommer på lektionen. Sist på dagen har vi
Ped/Soc och då ska resten av klassen redovisa sina teoretiker,
säkert blir det disskusion också.

Nu ska jag åka till skolan. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Perfektion by Emma

- tycker inte att man ska överdriva med doftljus och jag är väldigt diskret. de får inte lukta för starkt. då blir de bara billigt.. kemiska dofter är heller inte intressant. men visst köpte jag ett par doftljus med..

2009-01-13 @ 10:36:04
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0