Schema

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp nu då?
Själv har jag varit vaken över en timme, och jag var riktigt pigg när jag vaknade.
Älsklingen var också hyffsat pigg, även fast han sovit svårt inatt..

     

Börjar morgonen med Stresshantering, där ska vi kanske redovisa vår
intervju med tre olika personer. Vår uppgift var att intervjua tre olika
personer i olika åldersgrupper, med olika yrken.. Jag valde älsklingen
(arbetslös 19-åring), mamma (50+ lokalvårdare), Anne-Maj (30+ lärare).
Sedan har vi Ped/Soc, då kanske vi får arbeta med uppgifterna till boken
Kärlek & Stålull - hoppas på det! Efter lunch har vi det värsta ämnet;
Naturkunskap A. Usch, det finns inget värre! Jag förstår inte ett skvatt av
vad människan pratar om.. Sist men inte minst, Engelska B. Då får vi
se vad som ska göras. Det var tänkt att vi skulle göra ett gammalt nationellt
test, men det blir imorgon istället.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: niki

godmorgon :)

2009-01-19 @ 07:49:45
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nästan på vippen att man gör det också x)

Kramar

2009-01-19 @ 08:04:44
URL: http://hwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0