Schema

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp nu då?
Snart börjar skolan i alla fall, usch vad jobbigt..

    

Börjar 08.00 med inriktningen, få se vad som händer idag. Kanske någon
redovisar? Annars blir det väl instuderingsuppgifter liksom alltid, usch!
På Svenskan lär vi bergis hålla på med grammatiken, och det är jättekul.
Sist men inte minst, den jobbigaste, tråkigaste, och hemskaste lektionen -
naturkunskap. Där har jag inte en aning om vad som kommer hända.
Det är ungefär som en virvelvind som far omkring, lite hopp fram och tillbaka.
Efter det slutar jag, eftersom jag inte läser Historia A - vilken tur! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0