Schema

Godmorgon på er allesammans! :) Såhär ser mitt schema ut för idag:

    

Börjar 08.00 med Stresshantering, hoppas läraren inte är sjuk igen..
Det är en ganska rolig och intressant kurs, ungefär som Psykologi.  :)
Sedan har vi inriktningen, bara vi Ped/Soc - de andra har hål. Blir väl
att redovisa muntligt, som hon envisas med.. Efter lunch har vi
Naturkunskapsprovet, usch! Sist på dagen är det Engelska B,
och då kanske det blir ett till gammalt nationellt test att träna på?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Angelica

verkligen altås de är rätt skönt, jag var hemma över jul men annars så är jag som tillbaka nu för att stanna lite längre, men hem är bara ett ställe att komma tillbaka till en stund sen måste man fasen iväg igen :) bor en bit ifrån luleå :)

2009-01-12 @ 09:55:47
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0