Sammanfattning av lovet

Godkväll på er allesammans! :) Har ni gått och lagt er ännu?
Själv är jag påväg att lägga mig alldeles strax..

Tänkte berätta väldigt kort om vad som hänt under lovet.
Det blir väldigt kortfattat, men det är väl så det ska vara? ;)

- Jag har agerat flytthjälp eftersom mamma har flyttat.
- Det har blivit shopping både i Kalix och Torneå.
- Lugn julafton med massor av julklappar.
- Jag har läst ut en bok på en dag; Emma, Mias dotter.
- Nyårsafton var kanon, minnen förevigt.
- Resten av tiden har jag tagit det lugnt..

    

Det där var väldigt kortfattat, men vill ni veta mer är det
ju bara att ni läser inläggen under december månad.
Nu ska jag se Drömkåken en stund, och sedan ska
jag nanna kudde. Ska faktiskt upp imorgon vid 06-tiden..

Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0