Rent hus

Hej på er allesammans! :) Nu är jag tillbaka hos älsklingens föräldrar
i Bjumis. Har varit i lägenheten typ 5 ½ timme och städat..

Jag har dammsugit och skurat, bäddat sängen och städat ännu mer..
Sedan har jag rensat bland mina kläder, massvis med saker är
nu under sängen i olika lådor. Härligt att det inte syns! ;>
Fick mycket plats i garderoberna så fick börja möblera om och sånt.
Nu är det fullt igen med andra saker, haha. Men nu är jag nöjd! :)

      

Ska gå ner och äta middag nu, vilken timing! Sedan ska jag
faktiskt lägga in en annons på blocket, inte likt mig. Får väl
se ifall någon nappar! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det programet var ju grymt!

Jag går ju omvårdnad, så jag och en kompis ska jämmföra olika sjukhus :)

2009-01-06 @ 17:27:39
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0