Prov

Hej på er allesammans! :)

    

Detta är de tre proven som vi har fått veta om idag.. Andra skoldagen efter
lovet, och det är redan hårdkörning! Innan sommarlovet är här kommer
jag vara utbränd - jag lovar det.. Det värsta är ändå att Naturkunskaps-
provet är på Måndag, fy! Kan säga direkt; IG.

I Naturkunskapen ska vi ha prov om Energi och allt kring det, jag fattar
ingenting - allt är en enda röra i mitt huvud. I Svenska B ska vi vara
en grupp som får frågor att göra, ett grupp-prov på Upplysningstiden.
Läraren i Ped/Soc sa att vi ska ha prov på teorierna vi håller på med,
men när vet vi inte ännu.. ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0