Pluggande

Godmorgon på er allesammans! :) Nu har jag läst några bloggar,
så nu är jag uppdaterad om vad som händer i världen.

                                    

Klockan börjar springa iväg tycker jag, så bäst att jag plockar
fram Naturkunskapsboken och läser litegrann.. Det är så tråkigt,
men man måste ju. Jag måste verkligen kämpa, så jag får ett betyg
i Naturkunskap.. Det är ju inte mitt favoritämne precis, usch!

Ha det bra så hörs vi om någon timme, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

okej, hoppas de blir bättre ;o

2009-01-10 @ 14:02:33
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0