Pixbox

Godkväll på er allesammans! :) Nu kommer det täta uppdateringar,
jag har så mycket att berätta. Haha, vi säger det i alla fall.. :)

    

Nu har jag hunnit skriva allt jag varit med om under eftermiddagen/kvällen.
Vill ni veta något annat då? Jag ska börja sortera mina fotografier
på Pixbox. Varje år har jag ju ett nytt album för varje månad,
alltså typ.. Januari 08, Februari 08 osv.. Men eftersom det är ett
nytt år nu - då ska jag samla alla bilder från 08 i ett och samma
album som fått namnet 2008. Bra va? ;) Så gör jag varje år,
det är rätt bra enligt mig. Haha, sorry.

Så nu ska jag fortsätta min sortering på Pixbox, det lär ta ett tag.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra

jo, de är vi =)

2009-01-05 @ 23:11:34
URL: http://zataan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0