Piaget

Hej på er allesammans! :) Nu har jag haft lektion, dock inte i tre timmar - tur!

Jag står just nu i skolans bibliotek och väntar på Marie, hon har ännu lektion.
Ska sedan gå och käka, hoppas det är god mat annars blir det fil..

Usch vilken jobbig lektion vi har haft! Skriva om utvecklingsteorier,
jag skrev om Piaget. Ska redovisa muntligt, diskutera, skriftligt och prov.
Onödigt eller vad? Fyfarao vad det suger!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

jahaa du mena de haha neh men de va faktiskt inte riktigt den du tror de va :p

2009-01-08 @ 11:23:02
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0