Ont, ont, ont

Hej på er allesammans! :) Nu är skoldagen över, och jag har hunnit
med lite av varje utöver det också..

Började med Matte B på morgonen, räknade på litegrann och bestämde
mig för att göra prov på Fredag. Wish me luck! Efter det hade vi Engelska B,
då stötte vi på alla tiotals kineser som kommit till skolan på besök..
Under lektionen skrev vi ett gammalt nationellt test, men jag var tvungen
att gå mitt under lektionen så jag får fortsätta skriva på Fredag..
Var till frisören klockan 10.00, och jag blev nöjd. Behöll längden men det
blev uppklippt som vanligt. ;) Så nu börjar mitt långa hår komma tillbaka. ;)
Åt lunch på Trocadero med älsklingen, det blev en tonfisksallad för min del.
Marie kom och joinade oss efter att tag, och sedan fick vi skjuts till skolan.
Då var det dags för dansen, vi fick inte dansa med den man ville som det
var prat om igår.. ;/ Men det var lungt, jag dansade bara med tjejer - så
jag hade tur. Men nu har jag jätteont i mina fötter efter allt dansande..
Dumma nästan-plattfötter, haha! xD

                         

Sitter just nu här framför datorn och skriver, men ska alldeles strax
plugga. Det känns tungt om något! Måste göra ped/soc-saken om
olika lekar, och sedan ska jag plugga svenska.. Jag ska även hinna äta,
duscha och se Andra Avenyn ikväll! Detta kommer bli en stressig
eftermiddag/kväll, blä..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Haha, jag vet inte ens vart Kalix ligger ;P

2009-01-20 @ 15:27:39
URL: http://tillus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0