Mys

Godkväll på er allesammans! :) Har ni gått och lagt er tidigt
denna kväll, eller är ni fortfarande vakna?

Jag och älsklingen är trötta nu efter den långa bilresan..
Så vi får se när vi går och lägger oss, det kanske blir snart?
Men just nu sitter vi och tittar på Day after tomorrow som visas
på tv3, den är rätt bra. Har sett den på en NO-lektion i 9:an,
och då tyckte jag om den i alla fall..

      

Nu har jag suttit och laddat upp bilder från nyår här på bloggen
(se förra inlägget), samt här på bilddagboken. Ska även lägga
upp bilder här, men det kanske kommer imorgon först..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0