Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu?
Jag klev upp för en stund sedan, men skulle hellre vilja ligga i sängen.

Igårkväll var jag typ helt utmattad av allt spring på toa, så jag somnade
redan efter blogginlägget, typ 22.15.. Vaknat ett x-antal gånger inatt,
och magen har bubblat som f*n. Jag har inte behövt springa upp på toa,
men mått illa som en apa och magen har levt om.. ;/
Hoppas jag blir pigg och kry till måndag i alla fall eftersom vi har prov då.

                                                

Nu ska jag faktiskt försöka få något flytande i mig som hålls kvar..
Sedan måste jag försöka plugga till naturkunskapen, usch! Det är
verkligen inget jag vill plugga till, för ingenting av det fastnar i mitt huvud. ;/
Men men, prov på måndag så det gäller att plugga det bästa man kan..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0