Lodar

Hej på er allesammans! :) Nu är det lodar-time för mig!

Jag är ensam hemma här hos älsklingens föräldrar. Älsklingen och hans
pappa åkte in till Kalix för att köpa något på OKQ8, och älsklingens mamma
jobbar kväll. Så det är lugnt och tyst här, om vi bortser från hundarna
som skäller..

        
           (Favorit lodar-dress. Mjukisbyxor och tröja i en större storlek.)

När jag har lodar-time, då menar jag mysigt och lugnt. Byter om till
mjukisbyxor och någon huvtröja, i alla fall till lösare kläder. Tar bort
sminket (idag har jag inget), och sedan sätter jag mig i soffan eller
sängen och läser. Det är precis det jag ska göra om ett tag! :)
Jag har lånat en ny engelska bok som jag ska läsa, och det är en
av favoritförfattarna på engelska.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0