Ljudbyte

Hej på er allesammans! :) Har ni kommit hem från skolan ännu?
Själv har jag varit här i Bjumis i nästan en timme, lyxigt!

När jag kom hit gick jag direkt in i garaget och tittade.
Älsklingen och Stoffe håller nämligen på och byter högtalare
i bilen. Nu ska älsklingen ha ännu mera ljud, så de sätter
in nya högtalare som han köpt.. snart är det en ljud-bil kan
man säga, alltså att han kan börja tävla i ljud med den, haha. ;)

   

Har druckit upp mitt te och nu sitter jag här i älsklingens rum..
Han och Stoffe är fortfarande i garaget och fixar ljudet, hoppas
det låter bättre sedan när de är klara! :) Jag kanske går ner
en omgång till och hälsar på, eller vad säger ni?

Nu ska jag söka upp en lista och göra den, då har jag inte
tråkigt längre. Listor är fasiken roliga ibland!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0