Läsa

Godkväll på er allesammans! :) Åååh vad jag blir arg på bloggen ibland..
J*kla skit som alltid ska rackla, blä.

Jag hittade en lista som någon bdb:are nyligen gjort, det är litegrann
från 2008 - så alla svar är ju av det som hände 2008. Men bloggen
är seg, så den vill inte visa inlägget - blä.. Jag har klickat på
"Spara & Publicera" typ hundra gånger, men den vill inte uppdateras.
Bläää, inlägget kommer säkert först imorgon. Skitsamma..

                                   

Nu ska jag göra några frågor inom Naturkunskapen i alla fall,
vill få det bortgjort så jag sedan bara behöver läsa. Får väl se
hur mycket jag läser under helgen, tror inte det blir mycket..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0