Lång dag

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en bra Torsdag?
Själv ska jag inte gnälla precis, eller jo det ska jag!

Började 09.00 med Ped/Soc, fick en j*vla massa uppgifter att göra,
som vi dessutom inte förstod till 100 %.. Vi ska typ välja en leksak,
och sedan skriva om den ur Piaget's perspektiv eller ur Vjygotski's perspektiv..
Förstår ni något? Nej inte jag heller, typ.. ;b Fortsatte efter lunch med
Svenska B, då fick vi titta på filmen - sämsta filmen någonsin, usch!
Sist men inte minst, Naturkunskap A. Jag förstod ingenting typ,
som vanligt.. O.o  Även i denna kurs fick vi uppgifter (många!) att göra
till Måndag, hemskt. Allting över helgen, gissa om jag blev sur.. ;/

      

Efter det åkte vi för att titta på lägenheten, mamma och älsklingens pappa
kom med för att kolla. Berättar mer i ett separat inlägg om hur det gick.
Var även till Tore Henriksson och fixade något åt Nicke. Körde till
Stenbäcken och fick något utav en på IP-programmet.. Sist men inte
minst, åkte vi till Trocadero för att äta. Blev en tonfisksallad! ;)

Just nu sitter jag hemma hos älsklingens föräldrar, och jag är stressad.
Telefonen ringer konstant angående min lägenhet, nästan lite jobbigt..
Blir inte mindre stressad bara för att alla läxor ska vara gjorda till Måndag,
och vi fick dem idag! ;o Imorgon har jag föresten ett litet prov i Matte B,
eftersom jag inte kunde göra alla frågor förra fredagen. Jag har inte ens
öppnat matteboken, kanske dags att göra det? Känner mig f*n som
en kontorist eller liknande, full fart hela dagen - usch! ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: BAACKONTRACK

sv: fast jag har varit med om värre, 3 stora prov och 2 stora uppsattser som skulle vara klara samma dag..

2009-01-29 @ 18:03:08
URL: http://baackontrack.blogg.se/
Postat av: BAACKONTRACK

sv: usch, det är jobbigt. och lärarna bryr sig inte ett skit om hur man mår eller ngt..

2009-01-29 @ 18:12:57
URL: http://baackontrack.blogg.se/
Postat av: smonki by selma

Åh vad härlig bakrund och härlig blogg! =)

2009-01-29 @ 18:21:32
URL: http://smonki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0