Kväll

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag och älsklingen varit
och flottat på Frasses - med kuponger.  ;)

Snurrade runt stan också tillsammans med Stoffe och Totte
(gammal klasskompis). Sedan blev det lite snack på "nya mötesplatsen",
haha. Efter det lite varv igen, och sedan åkte vi hit.

   

Jag har suttit och svarat på kommentarer över 30 minuter, verkligen
jättekul! Jag och en tjej tänker likadant om skräpmat, haha riktigt
psykologiskt tänkande.  ;b Märks det att jag läst psykologi i ett år?

Just nu sitter jag och lyssnar på musiken som finns på denna dator.
Måste säga att jag hittar många favoriter! Just nu spelas Sonic Syndicate -
Denied. Efter det ska jag faktiskt spela Afasi & Filthy - Jobb. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Milla

svar: mjo fast samtidigt lite läskigt för man vet inte riktigt vad som väntar sen :P Hehe ah förstår det :) Okaj, jag kommer ju troligen plugga vidare (3 år) så blir väl inte helt slut än men,



jag o min pojkvän tar ju samtidigt o han kommer ju inte behöva plugga vidare. Det är man ju lite avis på ^^

2009-01-14 @ 19:05:05
URL: http://onlygirlfamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0