Kväll hos Kusinvitamin

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni haft för er denna kväll?
Våra planer blev ändrade i sista stund, så det blev inget Haparanda..

Istället blev det att åka till Kusinvitamin och få hjälp med matten.
Jag behövde inte köpa en ny miniräknare, jag får låna/fick hans
miniräknare. Den är i och för sig lite äldre, men den har mer funktioner
än vad min hade så.. ;)

         

Sedan blev vi fast där, drack glögg och fikade. Lekte såklart
med barnen också, alltid lika skoj! Älsklingen och kusinvitamin
satt och pratade om skotern för det mesta, boring. Såg på tv och
sånt där, men kom hem efter 21-tiden.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0