Kort skoldag

Hej på er allesammans! :) Fy vad jag var flyförbannad när jag kom
till skolan, usch.. Hoppas er morgon startade bättre än min!

Kom till skolan lite före 08.00, och inväntade Marie. När vi kom
till klassrummet möttes vi av en lapp på dörren där det står att
läraren är sjuk.. Toppen! (inte).. Det betydde att vi hade kunnat
stanna hemma och sova till 10.30 ifall vi vetat det tidigare.
Ååååh, va arga vi var! ;b  Men det gick över ganska fort, men
tiden gick jättesakta fram till nästa lektion.

På Pedagogiskt Ledarskap gjorde vi lite frågor angående
ledarskap, hur vi vill vara som ledare och sånt där. Svenska-
lektionen var ändå bäst, det var hur lätt som helst. Vi gick
igenom grammatik och fick göra övningar, kändes som att
vi gick i tvåan på lågstadiet.  ;)

               

Så min skoldag har varit riktigt kort, härligt eftersom det
var första dagen efter ett lov. Men det hade blivit något knasigt
på skolans hemsida, där har det stått att vi börjar imorgon -
jättemånga från skolan var ju hemma på grund av det.. Haha ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag börjar inte skolan förän på måndag chill ;)

2009-01-08 @ 12:41:17
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0