Hoppsan!

Godkväll på er allesammans! :) Ursäkta för den dåliga uppdateringen
under eftermiddagen/kvällen, vi har haft fullt upp..

Älsklingens föräldrar kom till Seskis vid 16.30-tiden, då åkte vi
direkt till gamla lägenheten.  Började lasta allting på släpet
och i bilarna. Älsklingens bil var fullproppad med påsar och
väskor som jag haft i nya lägenheten. Hans föräldrars bil
var full med delar från skrivbordet, korgstolen och lite andra saker.
På släpet fanns det stora delar av skrivbordet, sängen,
sängramen, kontorsstol m.m..

                     

Kan ni fatta hur mycket grejer vi hade med oss hit till Kalix?
Jag samlar visst på mig en hel del, hoppsan! ;b
Men det mesta i påsarna var faktiskt julklappar och självklart kläder.
Det tog evigheter att köra till Kalix eftersom vi åkte bakom
älsklingens föräldrar, så vi skulle se ifall något var nära att ramla av.
Vi körde typ 70 km/h, haha.

Väl inne i lägenheten började de andra att fixa med sängramen och
skruva fast den, samt lägga dit madrassen och allt. Jag själv
plockade upp alla saker som fanns i tio påsar och väskor.. ;o
Det tog typ 1 ½ timme innan jag packat upp allting, men nu är
det gjort! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0