Home sweet home

Hej på er allesammans! :) Är ni lika slut i huvudet som jag är?
Usch, skoldagen har varit jobbig..

Började 08.00 med Ped/Soc, fick en j*kla massa uppgifter att göra!
Ska läsa ut en bok på över 200 sidor, till Februari någongång. Lycka till!
Sedan skulle vi skriva våra reflektioner om barn och deras utveckling,
fick olika frågor att reflektera till.. Efter det hade vi typ rast i 3 timmar, kul.
Var ledig från 09-tiden till 11.40, inte så jättekul precis. Åt fil till lunch,
blev inte precis mätt. Under Svenska B-lektionen blev vi färdiga med
grammatikhäftet, och sedan planerade vi vårat prov som ska göras
i grupp. Sist men inte minst; Den värsta lektionen någonsin -
Naturkunskap. Jag förstår faktiskt ingenting när hon pratar, asjobbigt.
Idag pratade hon om stenar och jordplattor, inte ett dugg intressant!

                           

Åkte till lägenheten och hämtade lite kläder och sånt som ska med
till Seskis imorgon. Tog även med julstjärnan, haha julen har varit länge. ;)
Glömde självklart bäddmadrassen som mamma skulle ha, så imorgon
blir det en ny resa till lägenheten efter skolans slut.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: lina

aa jag går i 8an :) <33333

haha jag gillar inte wok :P

2009-01-15 @ 15:35:24
URL: http://linakrogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0