Hemma

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni haft för er denna dag?
Har ni tagit det lugnt, eller?

Jag och älsklingen åkte iväg före 12-tiden, och det var riktigt
dött efter vägen.. Vi mötte typ tre bilar under sträckan Seskis - Kalix.. ;b
Åkte iväg 12.30 från Bjumis, och var framme i Hakkas vid 15-tiden.
Vet ni hur kallt det var där? - 26 grader, fy farao! Det var dubbelt
så kallt där, och de hade skitmycket snö, skojigt.  Älsklingen
köpte skotern, så vi blev en skoter rikare och några tusen kronor
fattigare. Käkade middag i Överkalix på någon kiosk eller vad det var.
Sedan fortsatte vi till Bjumis, och älsklingen beundrade sitt nya fynd.
När vi kom ut på e4an vid Lantjärv var det "köttfärs" på vägen..
En ren hade blivit överkörd, och det var fullt med blod och slamsor
på vägen - usch.. ;/

                    

Nu har vi i alla fall kommit hem till Seskis, kom för över en halvtimme sedan.
Gick in till mommo för att fika och prata litegrann, men hon satt bara
och tittade på kungafamiljen, haha! Nu överför jag lite bilder
från gårdagen, så förhoppningsvis kommer det upp lite bilder på
ett tag. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vi vill ju se bilder på skotern ;)

2009-01-01 @ 20:56:37
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0