Helg

Hej på er allesammans! :) Eller ska jag säga Bitches? ;)
Några verkar ju gilla det ordet.  ^^

Idag på morgonen började the bitches (klassen) whina åt Ullis
angående Ped/soc. Jag kan ju inte säga att vi var riktiga bitches,
det var ju inte rätt ordval enligt endel som inte hörde allt.. Ni var riktiga
bitches, är det så någon menar? Nöjd nu? HAHA. Sedan var det
Engelska B, denna lektion var blä. Gjorde ett gammalt nationellt prov,
hördelen.. Efter lunch var det Matte B, satt mest och pratade med Zandra.

          

Nej, nu är det i alla fall helg och det är härligt! Grymt trött redan och
klockan är inte mycket, anar att det blir en tidig natt för min del.. ;b
Åkte till Coop efter skolan, handlade lite till middagen idag.
Det ska bli tonfisksallad för min del, yummie! Var även in på
Bok & Kontor för att köpa stift, så nu är det fixat.

Ha det bra så hörs vi senare bitches, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;*<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0