Haparanda

Hej på er allesammans! :) Har ni ätit middag ännu? Eller tycker
ni det är för tidigt?

Mamma kom hem för ett tag sedan från den gamla lägenheten,
så nu håller hon på att laga mat. Blir att äta hamburgare, och
sedan ska vi snabbt åka till Haparanda. Jag hittar inte min
miniräknare någonstans, så vi ska köpa en ny. Spela roll
om den sedan kommer fram, då har jag en här på Seskis
och en i Kalix. Så det är bara bra att köpa en till, egentligen.  ;)

                   

Affären stänger 17.30, så vi får snabba oss efter maten.
Hoppas verkligen vi hinner till affären innan de stänger, men
det tror jag! Jag ska köpa en likadan miniräknare som jag
redan har/hade.. Texas TI30x-IIB, tror jag den heter - enligt
Google gör den det. Hoppas de har hemma en sådan,
men det borde dem eftersom det var där jag köpte den för
ett år sedan! :)

Ha det bra så hörs vi ikväll när jag är hemma från Haparanda, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja det är inte lätt att hitta bra boende, man måste ju trivas!



vår trea är på 85 kvm och jättemysig! tror vi kommer trivas bra där - egen ingång och en liten tomt men ändå på andra våningen så man slipper intittande... perfekt! och nära skog för katternas skull =)



kram!

2009-01-02 @ 18:38:10
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0