Gravida

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu?
Jag själv har varit vaken i ganska precis en timme..

Älsklingens föräldrar fick ett akvarium i julklapp, och nu har de
skaffat fiskar till det. Två av fiskarna är gravida eller vad man ska säga,
de väntar grodyngel eller nått.. ;b Det ser jätteroligt ut för dessa fiskar
har en liknande navelsträng som kommer ut från dem, haha. Igårkväll
var det som två pärlor på den ena fiskens navelsträng, och nu är det borta.
Hela navelstängen är borta, har fisken fött grodyngel då?

                                      

Vi kan ingenting om fiskar, men eftersom den navelsträngs-liknande tråden
är borta från ena fisken tror jag att något har hänt. Den kanske har fött
grodyngel? Men man ser inga i akvariet i alla fall.. Konstigt.. När vi kommer
från skolan kanske den andra fisken också har borta sin navelsträng. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0