Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni gått och lagt er ännu?
Jag och älsklingen skulle gå och lägga oss tidigt ikväll,
men det är inte så lätt eftersom vi vaknade så pass sent..

Men nu har vi tittat färdigt på filmen Du, jag och Dupree som
visades på tv3. Rätt bra film faktiskt, det jag såg i alla fall!
Sedan har vi tittat litegrann på Viva la Bam, lika tokigt som vanligt.
Just nu tittar vi på Alias, evigheter sedan jag såg det!
Förut satt jag alltid framför tv:n när det visades på tv..

            

Nu ska vi bädda upp soffan, och sedan lägga oss och försöka sova.
Imorgon ska jag vakna 08.30 för att träna inför skolstarten,
samt för att det är mycket som ska göras. Då slipper jag göra
de sakerna när jag kommer hem till Kalix.. :)

Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

har aldrig orkat se på dupreefilmen..tyckte den var skitjobbig att kolla på,haha

2009-01-05 @ 00:17:04
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0