Gällivare

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu eller
ligger ni och sover fortfarande?

Jag och älsklingen somnade vid 02.30-tiden tror jag, efter
Bond-filmen. Har redan vaknat, och gissa om jag är trött nu! ;/
Vi måste åka iväg om några minuter, det är därför vi är vakna vid
denna tid..

           

Vet ni vart vi ska? Som ni ser på rubriken - Vi ska till Gällivare! ;b
Älsklingen ska hämta en skoter därifrån, så nu ska vi åka till
Bjumis och sedan åka vidare till Gällivare med släp och hela skiten.
Får väl se när vi kommer tillbaka, och det funkar inte att mobil-blogga
nu.. ;/ Jag provade när vi var med Stoffe och Jocke, men det funkade
inte. Så det är ingen idé att ens prova mobil-blogga idag! ;/

Men vi får höras när vi kommer tillbaka under kvällen, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Ni är ju hemma snart för jag pratade med henke nyss då var ni redan påväg hem :) måste komma till bjummis någon dag och titta, prova skotern ;)

2009-01-01 @ 15:47:25
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0