Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Nu är jag arg, usch..
Ser min blogg konstig ut? Att inläggen är lite utspridda, och
har konstiga html-koder i inläggen? ;o

Jag skulle nämligen logga in på bloggen, och då såg jag hur
j*vligt allting var! Allt har typ flyttat på sig - utan att jag har ändrat i designen.
Såg även hos vissa andra bloggare att det var så.. Kanske de på
Blogg.se håller på och fixar något? Hoppa verkligen det blir normalt igen! ;/

         

Idag är det i alla fall fredag, härligt! Har skola mellan 08.00 - 13.10,
sedan ska jag umgås med älsklingen en stund. Under eftermiddagen
ska jag åka hem till mamma med min kusin. Blir att plugga som en
galning under helgen, usch vad tråkigt! ;/

Ni har väl inte glömt frågestunden?
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Anna

det ser ut så på alla idag tyvärr ! har mailat blogg.se för att kolla vad som händer sånt här är verkligen skit tråkigt !!



kolla gärna in min tävling

http://annaelisabethlinde.blogg.se/2009/january/tavla-om-halsa-traning.html

2009-01-30 @ 07:28:18
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0