Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu?
Själv har jag varit vaken en timme ganska precis, och jag är pigg!

Blev att lägga sig rätt sent igår av lite olika orsaker.. Dels var jag inte trött,
och dels pluggade jag.. Satt och läste i Jane Eyre, den är faktiskt ganska bra!
Sedan tittade jag igenom matteboken, och jag är nervös inför dagens prov.
Wish me luck!

                

Älsklingen ligger fortfarande och sover, men snart ska han få kliva upp. ;)
Han ska få skjutsa mig till skolan, tihi. Skön skoldag - kort, men ändå jobbig..
Har i princip två prov.. Ett gammalt nationellt test att träna på, det går ju på tid
som ett vanligt nationellt. Efter det har jag matteprov, usch! ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0