Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Är ni beredd för sista skoldagen
denna vecka? Själv vet jag inte riktigt vad jag ska säga..

Somnade igår jättefort när jag la mig, härligt! Har sovit kanonbra
hela natten, vaknade först när mobilen larmade. Drog lite snooze
till 06.20, då klev jag upp för att fixa i ordning mig. Sedan blev det
att dricka te och läsa tidningen, måste ha varit sämsta tidningen på
länge - det stod inget intressant där..

                                   

Nu sitter jag i älsklingens rum, och han ligger i sängen. Ska åka
om ett tag till skolan och ha tre lektioner som inte är allt för dåliga.
Jag ser faktiskt framemot dessa lektioner - om vi bortser från
engelskan, vi ska göra ett gammalt nationellt prov.. ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0