Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover fortfarande
eller har ni varit uppe med tuppen?

Jag har vaknat ett x-antal gånger av att katten har jamat som
en tok.. Tillslut klev jag upp, och då slutade den jama - så den
ville nog ha lite uppmärksamhet? ;b

Sitter inne i köket nu, älsklingen sover fortfarande i rummet..
Ovanligt? Haha, nja inte så värst ska jag väl påstå. Han lär
nog vakna om en stund, han vaknar oftast vid 11-tiden.
Under tiden ska jag sitta här och glo runt på bloggar,
titta på nyårsbilder och liknande.  :)

    

Vill ni hjälpa mig med ett bekymmer?
Vi har anmält oss på en 2:a som har billig hyra, men vi ligger
på 10:e plats - så vi lär inte få lägenheten.. Men då har vi
hittat en 1:a på 25 kvm som ligger närmare skolan men
samtidigt i centrum! Men ska vi anmäla oss på den? ;o
Om man jämför positivt och negativt blir det såhär;

+ Den är bara några kronor dyrare i hyra
+ 3 kvm större
+ Närmare skolan, och närmare centrum
+ Dusch i lägenheten

- Bara 3 kvm större..

Ska jag anmäla oss på lägenheten?
Som ni ser så är det bara en negativ sak med lägenheten,
det är att den bara är 3 kvm större.. Men den skulle i alla
fall ha dusch, plus att den är närmare skolan! :)
Jag är grymt sugen att anmäla oss på lägenheten, dessutom
har vi mer poäng än nummer 5 i kön, så vi går före då. ;)
Vem vet, vi kanske skulle ligga först i kön ifall vi anmäler oss.
Lägenheten ligger ju närmare skolan och har dusch, plus
att den är tre kvm större, jag skulle klara mig med det ett
tag i alla fall! Det viktigaste är ju att den har dusch! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker att ni ska anmäla er till lägenheten.

2009-01-02 @ 11:05:01
URL: http://butterflysara,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0