Framkallning

Godkväll på er allesammans! :) Nu sitter jag och laddar upp bilder på
Fujidirekt. Ska framkalla ungefär 25 bilder, så det blir inte allt för dyrt.
Dock går det ju postpengar, men spela roll..

    

Sitter här med två datorer nu - känns lite lyxigt. ;) Skriver just nu från
älsklingens stationära dator, och här brevid mig står min bärbara
dator - där jag laddar upp bilderna. Känns nästan som ett litet kontor, haha.
Lite lyxigt känns det, om jag ska beskriva det så.. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Milla

svar: mjae är väl inte mina favoriter heller men bytte skola precis i början så det fick bli som det blev, biologi läste jag inte ens pga special inriktningen :P o matten klarar jag så det räcker till, har börjat med matte e nu ^^

KRAM

2009-01-14 @ 20:10:31
URL: http://onlygirlfamme.blogg.se/
Postat av: Sandra

det är ju mycket pengar att läga på en systemkamera också..

Min dag har också varit lugn med en kort dag i skolan däremot så har jag endel att plugga hemma som jag inte riktigt börjat med än..

2009-01-14 @ 20:11:29
URL: http://hexagon.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja men vart ska man lägga den? i ett inlägg eller i designen?

2009-01-14 @ 21:15:10
URL: http://sexstjarnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0