Frågestund

Godmorgon på er allesammans! :) Nu är det typ evigheter sedan jag
har haft en frågestund, och det är nog svårt att hitta frågestunderna
i mitt arkiv..

Men nu är det dags igen! Denna gång gör jag även en kategori som
heter "Frågestund" så det blir lättare att hitta.. :) Denna frågestund kommer
hålla på hela veckan, från idag, måndag 26 januari, till Söndag 1 februari.

                         (bild går inte att ladda upp just nu)

Ni får ställa hur många frågor ni vill, och vilka frågor ni vill. Vill ni vara
anonyma - var det, bara det inte blir allt för privata frågor. Så nu är det
bara att ni frågar allting ni vill veta - och lite till! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0