Färdigt!

Hej på er allesammans! :)  Har ni en trevlig eftermiddag denna Lördag?
Själv kan jag inte klaga precis..

Jag och älsklingen åkte till gamla lägenheten för att hjälpa mamma
litegrann. Vi skruvade isär mitt skrivbord, och det var ett h-vete!
Aldrig någonsin att vi kommer få ihop det igen, för det är typ 20 delar -
och alla delar ser nästan likadana ut.. ;o Någon som vill hjälpa oss?
Sängen skruvade vi också isär, så på måndag åker den till Kalix.  ;)
Har även slängt en massa saker, så nu är allt färdigt. Bara att
städa lägenheten, men det får mamma göra.

       

Nu väntar vi att maten blir färdig, det blir tacos idag - yummie!
Men under tiden ska jag räkna matte, första gången detta lov.
Haha, det är ju på tiden, lovet är snart slut..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: yollande

MUMS ..Jag vill ha!!

2009-01-03 @ 23:40:10
URL: http://yollande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0