Färdig!

Godkäll på er allesammans! :) Nu har jag pluggat i princip hela dagen,
om vi bortser från mina pauser och sånt smått..

Vet ni vad? jag är inte ens trött på att plugga, haha det är ovanligt!
Jag har pluggat från 12-tiden till 19-tiden, otroligt. Visserligen har jag
haft mina små pauser, annars skulle jag inte överlevt.. Men det är
jäkligt skönt nu när allt är bortgjort. Renskrivit svenska-frågor,
och självklart tränat på Naturkunskapen.

     

Jag har även planerat kvällen - Körslaget och sedan Saw 5.
Får se om jag orkar vara vaken längre än till 22, jag känner mig
jättetrött.. Annars får vi se Saw 5 imorgon, spelar ingen roll.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0