Facebook

Godkväll på er allesammans! :) Vet ni vad? Jag har blivit medlem
på Facebook! Men känner jag mig rätt så kommer jag inte vara
ett dugg aktiv där, haha.. ;b

Älsklingen är fortfarande ute i snickeriet och fixar i skotern.
Han skulle typ sätta över motorn från ena skotern till den andra, tror jag..
Jag och skotrar hör inte alls ihop, så jag har inte en susning men
det var prat om det tidigare.. :)

       

Jag själv har oerhört tråkigt, och känner mig lite sömnig.
Därför ska jag pallra mig ner till köket och koka te, sedan blir
det bloggläsning och sådana saker. Hoppas älsklingen kommer in
snart så vi kan se film. ;>

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0