Dusch

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ur sängen nu,
eller ligger ni fortfarande och sover?

Jag har varit vaken nu i två timmar nästan.. Älsklingen ligger
fortfarande och sover, men jag ska gå och väcka han nu. ;b

Jag har mejlat runt litegrann och frågat kring 1:an med kokvrå,
ifall den har ugn och sånt. Skulle gärna vilja ha planlösning,
så man ser hur den ser ut.. Men vi får se ifall de mejlar något!
Vi får hoppas på det bästa! :) Ska även prata med mamma
om lägenheten, för det är då en bättre lägenhet än den vi nu har.
Den är ju större, med dusch - och närmare skolan! ;>

                

Nu ska jag i alla fall duscha, sedan ska jag försöka mig
på något mattetal tror jag. Måste göra ett besök hos min kusin
idag, så han får hjälpa mig med geometrin.
Varför ska B-kursen vara så svår? ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0