Du, jag och Dupree

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni för er denna kväll?
Är det en tråkig söndag?

Jag sitter bänkad framför tv:n, tittar just nu på Du, Jag och Dupree.
Det är en komedi på tv3, den är faktiskt bra. Dupree verkar
vara lite konstig, men det är ju det roliga.. ;b

                         

Älsklingen är inne i köket just nu och fixar varma mackor.
Han och mamma ska äta det, men inte jag. Själv har jag
precis ätit honungsmelon, så jag skippar varma mackor.
Nu ska jag fortsätta titta på filmen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0