Drömhus

Godmorgon på er allesammans! :) Brukar ni någongång besöka
Hemnet och titta på hus?

Jag är ofta inne på Hemnet och tittar på riktiga drömhus. Det svider
att se vad dem kostar, men vill man ha lyx så kostar det rejält
har jag märkt.. ;b Hur snyggt är inte detta hus?

         

Detta hus hittade jag på Hemnet igår, och det var definitivt mitt drömhus! :)
Det finns 11 rum samt kök, och boytan är 600 kvm! Nästan så att man skulle
kunna gå vilse i huset, haha. Dock kostar detta hus 9 500 000 kronor, det svider
i börsen.. ;) Jag får nog tvinga älsklingen att söka jobb som rallyförare,
psyk-läkare eller något annat välbetalt arbete.

Hur ska erat drömhus se ut? Mitt ska i alla fall ha flera rum, mellan 6-10 rum.
Stor boyta, stor tomt och självklart pool. ;) Det ska vara flera våningar, helst
tre (källare, entréplan, övervåning). Ja ni ser, mitt drömhus lär nog kosta en
hel del. Synd att jag inte har de pengar som behövs, annars hade jag direkt
köpt huset här ovanför! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: E B B A S L I L L A P L A C E

svar; nej, dom har jag faktiskt inte smakat :) måste ta och göra det då! :D Ha en fin dag!

2009-01-18 @ 10:40:21
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/
Postat av: [F R I D A I S F I NE]

naaw, tack så jättemycket! :)

jag fotar med en Nikon Coolpix P80 <3

2009-01-18 @ 11:00:27
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0