Dokumentär

Hej på er allesammans! :) Har ni fått i er någon middag ännu?
Själv sitter jag och hoppas att jag alldeles strax får gå och äta,
för min mage skriker verkligen.. ;b

     

Under tiden ska jag titta på en dokumentär på SVT:s hemsida.
På Stresshanteringskursen ska vi se en dokumentär,
men om vi tittade på det hemma slipper vi lektionen imorgon. ;)
Den är drygt en timme lång, så blir att se lite före maten och
resten efter maten. Hoppas det är en bra dokumentär!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Karin

skrev ett helt inlägg om dem för ett tag sedan:)

2009-01-13 @ 16:01:03
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: karro

Åh! Din lyckliga flicka ;) Hoppas att du har smakat den där chokladen som jag är så galen i, annars har du missat nåt :D _ Men då är det iofs bra att du bor så nära, själv är det typ 96 mil mellan mig och haparanda ;p Men man tycker ju att man ska kunna köpa den i södra sverige också, gäller bara för mig att hitta den :P

2009-01-13 @ 17:42:02
URL: http://krackutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0